fbpx

Buisness Insider: Jak korzystamy z urządzeń mobilnych?

Buisness Insider przeprowadził zakrojone na szeroką skalę badania użytkowników smartfonów i zaprezentował interesujący raport o tym jak z nich statystycznie korzystamy. Trzy najpopularniejsze aktywności to: gry, media społecznościowe oraz w jednej grupie: e-mail, pogoda, mapy, wyszukiwarka.

Tutaj komentarz należy się do kategorii gry – badanie pokazało, że wiele osób, które normalnie nie korzysta z gier decyduje się na nie w wersji smartfonowej.

 

Jeśli chodzi o m-commerce to na pierwszym miejscu umieszczono aktywności związane z odwiedzaniem witryn e-commerce, po drugie wielu użytkowników korzysta z z promocji przesyłanych na skrzynkę e-mail. Warto o tym pamiętać, gdy konstruujemy newslettery. Trzecia aktywność to wizyty w konkretnych sklepach internetowych w celu porównania cen.

 

Co do mediów konsumowanych na urządzeniach mobilnych to na pierwszym miejscu mamy książki (podejrzewam, że tyczy się to mocniej tabletów), potem muzykę (większość smartfonów ma funkcję odtwarzania MP3), przeglądanie newsów oraz video.

Zostaw odpowiedź