fbpx

Buisnessweek Polska wypada z rynku

Rynek prasowy jest bardzo trudny i bezwzględny nawet dla największych światowych graczy. Przekonał się o tym wydawca Bloomberg Businessweek Polska, który musiał zamknąć swój tytuł.

Buisnessweek wytrwał na rynku raptem rok, przez ten czas ukazało się 29 numerów magazynu, jednak w ostatecznym rozrachunku tytuł nie osiągnął rentowności. I taki jest bezpośredni powód likwidacji czasopisma, które było wydawane na licencji Bloomberg L.P.
Cała redakcja otrzymała wymówienia, co oznacza, że w miejsce Bloomberga nie powstanie żadne inne czasopismo. Chociaż czasopismo debiutowało mocnym uderzeniem w postaci 60-tysięcznego nakładu, to nigdy nie przekształciło się w tygodnik, co pozwoliłoby na skuteczne konkurowanie z najważniejszymi graczami na rynku czasopism opiniotwórczych.

 

Być może jednym z powodów utrzymywania tytułu w formie dwutygodnika jest fakt, że ten sam wydawca posiada już tytuł w tym segmencie. Platforma Mediowa Point Group SA wydaje także tygodnik Wprost.

Zostaw odpowiedź