fbpx

Być jak Mariusz Max Kolonko

Chociaż żadna z polskich telewizji nie znalazła miejsca dla Mariusza Maxa Kolonko, to on sam bardzo szybko odnalazł się w polskim internecie za pomocą amerykańskiego YouTube.com.

Zamerykanizowany dziennikarz, będący niegdyś celem niewybrednych żartów o jego słynnym bostońskim akcencie dziś ma tysiące fanów i doczekał się własnej infografiki od Tube.ad, pierwszej agencji YouTube w Polsce.

 

O potędze i zasięgu YouTube za granicą napisano już wiele, ale przykład dziennikarza Kolonko pokazuje, że w Polsce serwując krwisty i treściwy kontent można zdobyć sobie niemniejszą popularność w sieci.

 

Pokazują to statystyki kanału MaxTV, gdzie Max Kolonko “Mówi jak jest” i ma blisko 280 tys subskrybentów, podczas gdy TVN ma ich 172 tysiące, zaś TVP nie dosięga liczby nawet 40 tysięcy. I pomyśleć, że jeszcze w maju MM Kolonko gonił TVN z wynikiem 110 tysięcy dusz.

 

I nie są to martwe dusze, ponieważ liczba odsłon kanału eksplodowała z 7.5 miliona do blisko 21 milionów!

 

Pozostaje jeszcze jedno pytanie, na które infografika niestety odpowiedzi nie udziela – kto jest widzem słynnego Mariusza Maxa Kolonko?

 

Zostaw odpowiedź