Po zdecydowanym dementi ze strony Amazona i sprawnie przeprowadzonym śledztwie przez kilku menedżerów z branży e-commerce prawie wszyscy wtajemniczeni wiedzieli, że Napoleon zamierza kampanię Carrefour.
Skoro kontent jest królem, to wygląda na to, że każda szanująca się marka powinna mieć swój własny nośnik w postaci mniej lub bardziej profesjonalnego wydawnictwa. Przykładem jednego z największych …
Oto stało się coś, czego nikt się nie spodziewał. Słynny Black Red White postanowił zmienić całą identyfikację – łącznie z logotypem. Decyzja to o tyle zaskakująca, że stary logotyp …
Na rynku można spotkać bardzo zbliżone do siebie nazwy firm, w tym także sklepów internetowych, które zostały nierzadko stworzone w oparciu o pewien schemat funkcjonujący w danej branży. Dobrym …
Jak co roku od 6 lat Millward Brown zaprezentowali swój raport z predykcjami na początek roku. Digital & Media Predictions to autorski dokument pracowników Millwarda, którego celem jest zwrócenie …
Jak co roku od 6 lat Millward Brown zaprezentowali swój raport z predykcjami na początek roku. Digital & Media Predictions to autorski dokument pracowników Millwarda, którego celem jest zwrócenie …