Dzisiaj bierzemy na warsztat 5 rozdział raportu „E-commerce w Polsce 2017”. A w nim odpowiedzi na pytania o argumenty za wyborami konkretnego sklepu internetowego.
Jak podaje Internet Retailer (digitalcommerce360.com) za statystykami wywiadowni Jumpshot (jumopshot.com) Amazon w Prime Day Amazon osiągnął blisko 20 procentowy poziom konwersji!
Dzisiaj opowiemy o drugiej części raportu Ceneo.pl na temat efektu ROPO. Tym razem przebadano aż 3500 klientów sklepów internetowych. Co z tego wynikło?
Izba Gospodarki Elektronicznej wraz z Mobile Institute i partnerami przygotowała nowy raport traktujący o zakupach mobilnych. Ponad stu stronicowy dokument dzieli się na dwie części. Pierwsza została oparta o …
Personalizacja w handlu internetowym to żyła złota. Klienci od zawsze uwielbiają marki, które ich rozpieszczają, podpowiadają, uczą, edukują, pokazują nowe możliwości, a przede wszystkim sprawiają że ich życie staje …
Uczestniczycie w mobilnej rewolucji? Statystyki, które do Was spływają zupełnie nie pokrywają się z danymi jakie publikują największe portale? Zaczynacie wątpić w rzekome miliardy robione na mobilnej rewolucji. Witajcie …
Jak donosi w swoim najnowszym raporcie Business Insider Intelligence w amerykańskim handlu internetowym rośnie zainteresowanie programami członkowskimi (lojalnościowymi) w oparciu o model abonamentowy.