fbpx

Kategoria: Tutoriale

Facebook stał się jednym z najważniejszych narzędzi współczesnego marketingu. Jego potencjał reklamowy jest ogromny, bo niemal każdy z nas ma już dzisiaj swoje konto w tym serwisie.
Sprzedajesz w Amazonie w jednym kraju, ale myślisz o wejściu do kolejnego/kolejnych? A może już sprzedajesz w kilku państwach, ale chciałbyś ujednolić portfolio produktów, które oferujesz klientom?
Poradnik eCommerce przygotowany przez grupę roboczą ds. e-commerce IAB Polska we współpracy z PayLane jest już dostępny online.
Dzisiaj kolejna seria podstawowych wskazówek dotyczących obsługi Klienta. Poprzednio publikowaliśmy tipy na temat niezwykle istotnej obsługi telefonicznej, a tym razem elementarz kontaktów via e-mail – to zazwyczaj podstawowy kanał …
W sprzedaży internetowej również bardzo ważny jest kontakt z Klientem. Taki kontakt nie jest łatwy, ponieważ najczęściej odbywa się na odległość i nie widzisz rozmówcy face2face, a tym samym …