Odzyskiwanie koszyka to coraz popularniejszy temat wśród sklepów internetowych. Najczęściej kojarzy się on z wysyłaniem maili do zarejestrowanych klientów, którzy nie dokończyli transakcji i porzucili strony sklepu. Ostatnimi czasy …
Od lat obserwujemy rozwój rynku e-commerce w Polsce. W 2013 roku rynek ten był odpowiedzialny za ok. 5% polskiego handlu detalicznego, zaś średnie tempo wzrostu sprzedaży wynosiło w ostatnich …
Wielokanałowość sprzedaży to strategia, która z długo oczekiwanego trendu staje się naturalnym obszarem rozwoju wielu przedsiębiorstw. W kontekście oczekiwań i możliwości konsumentów oraz opcji rozwoju wielokanałowości w Polsce, warto …
W życiu każdego opiekuna sklepu internetowego przychodzi moment, kiedy to bieżąca praca nad nowo wdrożonym sklepem kończy się, a zaczyna codzienna harówka przy dbaniu o zaplecze, wystawianiu produktów, przy …
Jest coś, o czym Twój klient Ci nie mówi. Coś, co niełatwo wyłapać w statystykach i w analityce. Coś, co decyduje o jego wyborach. To ukryty moment w procesie zakupowym, …