fbpx

Canneńskie Lwy 2013: rozdano pierwsze nagrody

Festiwal W Cannes trwa w najlepsze, zaś jury powoli wyłania kolejnych zwycięzców. Wśród nich nie zabrakło globalnych marek, takich jak Heineken, Time, Auchan, Intel czy Toshiba.

Nie zapomniano także o maluczkich, którzy zaskoczyli w tym roku kilkoma mocnymi filmami reklamowymi.


Zaczynamy od kategorii “Creative Effectiveness Lions”, którą przyznano Wieden and Kennedy z Amsterdamu za międzynarodową kampanię Heinekena Legendary Journey.

http://www.youtube.com/watch?v=7Mo0uWnp0Q8
Nagrodę za reklamę prasową otrzymała firma TBWA\Media Arts Lab z Los Angeles za reklamę Apple iPada Mini. Cała idea polegała na umieszczeniu na tylnej okładce magazynu Time grafiki z pierwszej strony pokazanej na ekranie iPada. Jak lepiej wyjaśnić do czego służy iPad?

 

 
Nagrodę “Design Lions” otrzymało Auchan za “The Self Scan Report”

 

 
“Why Wait Until It Is Too Late” to nagroda w kategorii “Media Lions” za napompowaną emocjami kampanię duńskiej firmy ubezpieczeniowej Dela wyprodukowaną przez Ogilvy and Mather.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SVaKKuhwCJ8#at=160

 

 
“Mobile Lions” wygrała firma Txtbks z kampanią społeczną Smart Communications.

 

 
Reklama outdoorowa, która zachwyciła jury to seria odważnych billboardo-instalacji autorstwa Ogilvy France. Niesamowite i powalające połączenie sztuki, reklamy i praktyczności.

 

 

 

Aż trzy nagrody zgarnęła kampania publiczna o głupich sposobach odchodzenia na tamten świat. 20 milionów widzów nagrody w kategoriach: Direct Lions, Radio Lions, PR Lions to zasługa agencji McCann z Melbourne.

Zostaw odpowiedź