fbpx

Carrefour w Szopi.pl, czyli pora na trzecią drogę w e-spożywce

Carrefour postanowił pójść inną drogą niż Auchan i Tesco. Wygląda na to, że to się może udać.

Tesco, które jako pierwsze wypłynęło na szerokie wody e-commerce w Polsce przekonało się, że były to morza i oceany niezwykle humorzaste. Po początkowym sukcesie i potężnych inwestycjach brytyjska sieć zaczęła zwijać swoje manatki z każdym rokiem, a potem już kwartałem.

Po drodze mieliśmy Auchan ze sklepem Direct, który tak na dobrą sprawę nigdy nie urósł do miana następcy Tesco. Gdzieś pod Warszawą swoją robotę wykonuje Frisco, ale o ekspansji na resztę kraju nawet nie myśli.

W końcu, francuski Carrefour, który przez wiele lat nie mógł uwolnić się od metki ubogiego krewnego Auchan. Ten drugi na tle Carrefour uchodził za synonim jakości, co sprawiało, że mógł pracować na wyższych marżach i operując w bogacącym się polskim społeczeństwie wychodził na swoje. W przeciwieństwo do Carrefour. Ale przyszła pora na zmianę strategii Carrefour.

Zaczęło się od udanej kampanii wizerunkowej z Napoleonem. Potem przyszedł czas na marketplace, który rozwija się najwyraźniej w zadowalającym tempie.

Teraz pora na Szopi.pl – polski serwis zakupowy, który daje możliwość zlecania przez internet dostawy zakupów spożywczych do domu. Carrefour Polska, sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach oraz firma On Demand Sp. z o.o., właściciel portalu Szopi.pl,  który dostarcza zakupione przez internet produkty spożywcze nawet w dwie godziny, jako pierwsi w kraju podpisali umowę o współpracy, na mocy której kupujący online za pośrednictwem serwisu mogą wybierać artykuły z oferty sieci

– Ambicją Carrefour jest oferowanie innowacyjnych usług, które stanowią odpowiedź na realne potrzeby, oczekiwania i styl życia współczesnego klienta. Dlatego decydujemy się na wdrażanie pionierskich rozwiązań. To podejście jest kluczowym elementem strategii omnikanałowości, którą nasza sieć konsekwentnie realizuje w Polsce – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.  Współpraca z Szopi.pl to kolejny krok na drodze dynamizacji oferty sieci, a także zapewnienia naszym klientom przyjemnych i praktycznych doświadczeń zakupowych bez względu na kanał sprzedaży, który wybiorą – dodaje.

– Podpisana właśnie umowa jest dla nas ogromnym krokiem w rozwoju Szopi.pl. Jesteśmy pierwszym tego typu serwisem zakupowym w Polsce, który nawiązał współpracę z tak dużą siecią, jaką jest Carrefour. Dzięki niej nasi klienci zyskują dostęp do szerokiej oferty naszego partnera. To rewolucja na rynku e-grocery w Polsce  – mówi Zbigniew Płuciennik, współtwórca i CEO Szopi.pl.

Na swojej stronie Szopi.pl udostępnia ofertę Carrefour w identycznej formie, jak na stronie internetowej sieci. Produkty są oferowane w tych samych cenach, a klienci mogą korzystać z promocji cenowych, które wprowadza Carrefour. Wystarczy wejść na stronę Szopi.pl, zrobić listę zakupów, a specjalnie przeszkolony szoper skompletuje  i dostarczy je do domu zamawiającego. Jeżeli w danym sklepie brakuje czegoś z listy, przedstawiciel Szopi.pl kontaktuje się z klientem i uzgadnia, co kupić w zamian. Jeśli natomiast klient zapomniał zamówić jakiegoś produktu, to może skontaktować się z szoperem telefonicznie i dodać go do listy.

Zostaw odpowiedź