Carrefour wprowadza produkty z lokalnych rynków do Internetu

Francuski Carrefour przyjął bardzo interesującą strategię sprzedaży na belgijskim rynku.

W przeciwieństwie do polskiego oddziału e-commerce Carrefoura belgijski ma interesujące pomysły na rozwój swojej działalności, która według wielu źródeł i tak radzi sobie na terenie Belgii całkiem nieźle.

Aktualnie Carrefour w Belgii współpracuje z ponad 750 lokalnymi producentami żywności, co przekłada się w zależności od sezonu na nawet 11 tysięcy dodatkowych produktów w sklepach francuskiej sieci. A to podoba się zamożnemu belgijskiemu klientowi, który chce produktów świeżych i ekologicznych. Jak widać, wizerunek Carrefour w Polsce zupełnie nie pokrywa się z tym w Belgii. Można by podejrzewać że bliżej do belgijskiego Carrefour jest w Polsce Biedronce lub Lidlowi.

Belgijskie Carrefour poszło za ciosem i sukcesem lokalnych produktów w (i z) kraju Flamandów i Walonów i postanowiło stworzyć oddzielną zakładkę w sklepie internetowym. Dzięki temu użytkownicy mogą zamawiać dostawę do progu swojego domu. Dostawę zamawia się z konkretnego sklepu, a ten posiada tylko część asortymentu lokalnego – w promieniu 40 kilometrów od swojej lokalizacji.

Belgijski sklep dostępny jest pod adresem

https://www.carrefour.eu/nl

Zostaw odpowiedź