fbpx

Ceneo otwiera serwisy lifestylowe

Ceneo idzie w ślady Nokautu, który w lutym pochwalił się listą dziewięciu serwisów tematycznych. Ceneo prezentuje tylko 4 ale od razu pokrywa 4 najpopularniejsze dziedziny: wnętrza, modę, ekologię i zdrowie.

Poza tym serwisy Ceneo zdecydowanie bardziej przypominają klasyczne blogi.

Nokaut z kolei postawił na strony, którym bliżej do estetyki Pinterestu, czyli twórczego chaosu – bez początku i końca. W przypadku Ceneo także trafia się jeden serwis tego typu i nosi nazwę eko-miszmasz.pl. Wygląda nieco mniej efektownie od zaplecza treści i pozycjonowania Nokautu, ale jest zdecydowanie bardziej responsywny.

 

Skoro grafika już omówiona to jeszcze kilka słów na temat samego kontentu serwisów Ceneo. Podczas krótkiej wizyty w serwisie wnetrza-ze-smakiem.pl udało mi się trafić na artykuł “zestaw kina domowego – krok po kroku”.

 

Niestety, muszę jasno stwierdzić, że jestem głęboko rozczarowany jakością treści, jaką w owym artykule zastałem. Nie odmawiam mu mocy pozycjonującej, bo taką spełnia przede wszystkim, ale tytułu poradnika konsumenckiego jestem zmuszony odmówić mu w sposób zdecydowany.

Zostaw odpowiedź