fbpx

Ceneo.pl w nowej odsłonie – już nie beta

Moda na otwarte strony w pełni. Także Ceneo pozbyło się ramek wszędzie tam, gdzie było to możliwe. Powiększono baner, wyrzucono zbędne tła, dodatkowo odchudzono linie, które musiały pozostać, aby kompletnie nie załamać porządku na stronie.

Całość wyszła zgodnie z najnowszymi trendami, ale nie jest idealnie czytelna. Rezygnacja z tła nie zawsze jest rewelacyjnym pomysłem – szczególnie przy tak potężnych listingach cenowych jak w przypadku Ceneo – gdzie kilkadziesiąt sklepów na liście zlewa się dość skutecznie ze śnieżnobiałym tłem. Warto byłoby pomyśleć nad cieniowaniem listingu co drugi wiersz.

Dzięki bardziej otwartej strukturze strona bez problemu dopasuje się objętościowo do największych nawet monitorów, co powinno jeszcze mocniej przykuć coraz mocniej rozproszoną uwagę internautów.

nowe-ceneo

A co o zmianach w Ceneo mówią przedstawiciele serwisu?

Zmiana layoutu ma na celu uporządkowanie i pokazanie nowych funkcjonalności w jeszcze bardziej przystępny i przejrzysty sposób. Celem przedsięwzięcia jest także ułatwienie użytkownikom dokonywania zakupów, chociażby poprzez prezentowanie większych zdjęć produktów, bardziej widocznej czcionki czy dostosowanie serwisu do różnych rozdzielczości ekranów. Wszystko to przyczyni się do uproszczenia wyszukiwania, porównywania i kupowania produktów. Nową wersję Ceneo.pl zaprojektowano w taki sposób, aby wygląd serwisu samoistnie dopasowywał się do najbardziej popularnych rozdzielczości ekranów komputerów, na których będzie przeglądany. Tym samym Ceneo.pl uczyniło duży krok w stronę wykorzystania modnego dzisiaj responsive web design. Pomysłodawcy projektu mają nadzieję, że przełoży się to na lepszą czytelność prezentowanych na Ceneo.pl treści i wpłynie pozytywnie na doświadczenia zakupowe użytkowników. Równocześnie dążą do tego, aby strona internetowa serwisu ładowała się dużo szybciej. Znaczącą nowością jest możliwość założenia konta użytkownika na Ceneo.pl, jak i zalogowania się do niego poprzez konta na Allegro, Facebooku lub Google+. Oznaczać to będzie jeszcze łatwiejsze składanie zamówień oraz możliwość przeglądania historii swoich zamówień i sprawdzania statusów realizacji. W przyszłości planowane są kolejne funkcjonalności w oparciu o konta na Ceneo.pl.

Pozycja lidera w branży e-commerce w Polsce zobowiązuje. Ugruntowana pozycja na rynku nie oznacza bycia jedynie firmą godną zaufania, ale także taką, która ciągle rozwija się, inwestuje w nowoczesne rozwiązania i podnosi poprzeczkę. Dlatego też oddajemy w ręce naszych użytkowników nowe i lepsze Ceneo – mówi Joanna Bilińska, Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i Wsparcia Biznesu Ceneo.pl. – Wraz z ze zmienionym wyglądem serwisu chcemy być bardziej dynamiczni, innowacyjni i jeszcze bardziej otwarci na nowe wyzwania. Wierzymy, że nadchodzące zmiany przyczynią się do jeszcze trwalszego ugruntowania naszej wiodącej pozycji w branży pod względem jakości oferowanych usług, realizacji potrzeb klientów oraz stosowania wysokich standardów współpracy z nimi. Mamy nadzieję, że wdrożone udogodnienia przyniosą użytkownikom jeszcze większą przyjemność korzystania z naszego serwisu – dodaje J. Bilińska.

Zostaw odpowiedź