fbpx

Ceneo: Polki w internecie coraz aktywniejsze

Jak twierdzi Ceneo: Polki są lepszymi klientami niż mężczyźni, w głównej mierze dlatego, że kupują częściej i więcej wydają na jednorazowe zakupy.

Jak nie trudno się domyślić ich domeną są ubrania i buty oraz kosmetyki.

Tylko odrobinę mniej popularne wśród polskich internautek są kategorie zakupowe takie jak: książki i płyty CD, artykuły do domu i wnętrz oraz artykuły dla dzieci. Ciekawostką jest fakt, że polskie kobiety wyrażają dwukrotnie większe zainteresowanie sprzętem RTV/AGD niż biżuterią i zegarkami. W końcu praktyczność mają we krwi.

 

Nieźle idzie im także z wydawaniem gotówki – 54% zostawia w sklepach internetowych kwotę w przedziale 101-300zł. To bardzo dobry wynik. Co więcej ponad 10% wydaje jednorazowo więcej niż 300zł, a blisko 2% więcej niż 1000zł!

 

Najlepszymi argumentami za kupowaniem w sieci są zdecydowanie niższe ceny, ale już 64% przebadanych Polek wskazuje na opinie innych konsumentów oraz dokładne opisy produktów (blisko 61%). Co trzecia wskazuje na możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni – to informacja godna podkreślenia w środowisku polskiego e-commerce, które z uszanowaniem zwrotów towaru ma czasami poważne problemy.

 

Reszta informacji w infografice, którą odnajdziecie poniżej – analizując wszystkie informacje trzeba mieć na uwadze, że badanie zostało przeprowadzone tylko wśród użytkowników Ceneo.pl i nie jest w pełni reprezentatywne.

Zostaw odpowiedź