fbpx

CeneoLokalnie.pl mierzy w OLX czyli podejście drugie

Coraz głośniej robi się o portalu CeneoLokalnie.pl, który po nieudanym starcie skierowanym do biznesu próbuje swoich sił ponownie.

Pierwsze „Ceneo Lokalnie” było projektem skierowanym do małego biznesu. Nie do końca przemyślany projekt, mało umiejętnie prowadzony i w ogóle nie promowany szybko zakończył swój żywot – pomimo olbrzymiego potencjału portalu Ceneo zarówno wśród e-sprzedawców, jak i e-konsumentów.

To zaskakujące. Biorąc pod uwagę jak potężny zasięg i rozpoznawalność posiada Ceneo, a także jak duża część wyszukań w Google dotyczy lokalnych firm, serwis typu „CeneoLokalnie” wydawał się skazany na sukces. Tak się nie stało i pora na dogrywkę – uderzenie w OLX.

Ceneo coraz mocniej pozycjonuje swój lokalny serwis już nie wśród klientów biznesowych, ale wśród zwykłych internautów. Niewątpliwie aktywność Ceneo ma związek z wprowadzeniem przez OLX opłat w wielu kategoriach już od pierwszego ogłoszenia. Wygląda na to, że ktoś powiedział w Ceneo – teraz albo nigdy. Chociaż odświeżona wersja funkcjonuje od września to dopiero teraz Ceneo coraz mocniej naciska na promocję – biorąc pod uwagę aktywność OLX, z pewnością nie jest to przypadek.

Warto przyglądać się kolejnym ruchom Ceneo – czy tym razem uniosą ciężar swoich zamiarów?

 

Zostaw odpowiedź