fbpx

Chamlety rozdano – najgorsze polskie reklamy roku 2013

Marketing przy Kawie jako jeden z pierwszych w Polsce pokazał wyniki czwartej gali Chamletów, gdzie wybierano najgorsze reklamy roku 2013.

Konkurencja była ostra a zwycięzcy zasłużeni: Joanna Krupa, Mariusz Pudzianowski, Biedronka oraz Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska.

 

Wyżej wymienieni zdobyli nagrody w następujących kategoriach:
1. Reklama telewizyjna – nieudana ironia w wykonaniu Społecznej Akademi Nauk i Mariusza Pudzianowskiego

 

2. Internet – wyjątkowo żenujący klip Bettson.com i Joanna Krupa
http://www.youtube.com/watch?v=5cFZcjORE_c#t=70

 

3. Reklama społeczno-polityczna autorstwa Stowarzyszenia Olimpiady Specjalne Polska pt „Zespół Downa jest jak plama na koszuli, której nie możesz sprać”. Tytuł oddaje wszystko.

 

4. Design – tutaj wybór padł na Biedronkę i kampanię “My Polacy tak mamy. Lubimy niskie ceny”. Nie sposób powstrzymać się przed zacytowaniem dopisku pewnego anonimowego autora na billboardzie Biedronki My Polacy tak mamy. Lubimy niskie ceny – “bo jesteśmy biedni”.

 

5. Druk – w tej kategorii wygrali przedsiębiorcy z pewnego centrum handlowego, którzy postanowili zareklamować się na billboardach w mocnych, żołnierskich słowach: “Nie daj się gruchać, kupuj u swoich”. Zaś billboard okrasili gołębiem z polską flagą.

 

 

Zostaw odpowiedź