fbpx

“Chcę To”, czyli Kliencie namierz się sam

Jak podaje Reuters a za nim Dziennik Internautów, Facebook robi ostatnie testy nowego guzika “Chcę To” obok klasycznego już “Lubię To”.

Dotychczas aby dowiedzieć się, o jakich produktach marzą użytkownicy Facebooka trzeba się było mocno napocić. Teraz Facebook chce sobie ułatwić zadanie i dowiedzieć się wprost, o jakich produktach marzą facebookowicze. A potem, jak nie trudno się domyśleć wiedza ta zostanie odsprzedana.

A trzeba jasno powiedzieć, że jest bezcenna, gdyż zdradzi preferencje zakupowe klientów z praktycznie każdego zakątka świata. Pozwoli zmierzyć siłę marki, popularność produktów, sukces kampanii reklamowej.

 

To może być przełom nie tylko dla Facebooka, ale i e-sprzedawców. To może być też wielki problem dla firm badawczych z całego świata.

 

Nowy przycisk będzie wprowadzany stopniowo – na razie w USA, potem w razie powodzenia w innych krajach.

1 komentarz

  1. Krystian Piątek 10-10-2012

Zostaw odpowiedź