Jak podaje Reuters a za nim Dziennik Internautów, Facebook robi ostatnie testy nowego guzika “Chcę To” obok klasycznego już “Lubię To”.
Dotychczas aby dowiedzieć się, o jakich produktach marzą użytkownicy Facebooka trzeba się było mocno napocić. Teraz Facebook chce sobie ułatwić zadanie i dowiedzieć się wprost, o jakich produktach marzą facebookowicze. A potem, jak nie trudno się domyśleć wiedza ta zostanie odsprzedana.
A trzeba jasno powiedzieć, że jest bezcenna, gdyż zdradzi preferencje zakupowe klientów z praktycznie każdego zakątka świata. Pozwoli zmierzyć siłę marki, popularność produktów, sukces kampanii reklamowej.
To może być przełom nie tylko dla Facebooka, ale i e-sprzedawców. To może być też wielki problem dla firm badawczych z całego świata.
Nowy przycisk będzie wprowadzany stopniowo – na razie w USA, potem w razie powodzenia w innych krajach.
“…A trzeba jasno powiedzieć, że jest bezcenna, gdyż zdradzi preferencje zakupowe klientów z praktycznie każdego zakątka świata…” – jeśli rzeczywiście i tak ochoczo użytkownicy będą klikać w nowe przyciski.
Chwalenie się całemu światu… “chce ten zegarek” nie wiele wnosi do życia klikającego. Cóż pozostaje poczekać na faktycznie będzie wyglądać funkcjonalność.