fbpx

Chcesz zarobić? Sprzedawaj eko. Badanie European Trusted Brands

Ponad 80 procent Polaków jest skłonna dopłacić do produktów z logiem “Przyjazny dla środowiska”. Z drugiej strony aż 85% twierdzi, że ekologiczne marki są zbyt drogie.

Dodajmy do tego fakt, że 2/3 badanych nie wierzy firmom, które twierdzą, że o ekologię dbają, zaś 9 na 10 respondentów nie wierzy, że większość dużych firm dba o środowisko naturalne.

Tak więc, najlepiej sprzedawać produkty eko nie chwaląc się że są eko i nie być przy tym dużą firmą.

A tak poważnie, badanie pokazuje, że skoro wypada być pro-eko, to respondenci zadeklarowali, że chętnie by kupili produkty wspierające środowisko. Jak mocno jest to deklaratywna postawa pokazuje to, że Polska osiągnęła najwyższy w całej Europie odsetek osób skłonnych do dopłaty do produktów z logiem “Przyjazny dla środowiska”.

Tagi:, ,

Zostaw odpowiedź