fbpx

Cyfrowa prasa: reklamodawcy inwestują w nią coraz więcej

Od kilku miesięcy nieustannie pojawiają się wyraźne symptomy poprawy stanu światowej prasy przytłoczonej w ostatniej dekadzie gwałtownie rosnącą popularnością darmowych treści w internecie.

eMarketer wskazuje, że w USA coraz więcej marek decyduje się na hybrydowy model reklamowy łączący obecność na papierze, w sieci oraz na wydaniach tabletowych.

 

Według danych uzyskanych przez eMarketera liczba marek stawiających na reklamowy model analogowo-cyfrowy rośnie o kilkadziesiąt procet w ciągu roku w stosunku do marek inwestujących wyłącznie w papier.

 

Posiadanie cyfrowego wydania na tablety powoli staje się biznesowym obowiązkiem każdego, najmniejszego nawet tytułu. Nic dziwnego, według danych od WorldPay blisko co 5 użytkownik amerykańskiego internetu zdecydował się w ostatnim roku na zakup lub subskrypcję cyfrowej prasy codziennej lub magazynu.

 

To kolejna garść pocieszających informacji, że profesjonalna prasa łapie delikatny oddech, zaś czytelnicy poszli po rozum do głowy.

 

Zostaw odpowiedź