fbpx

Czerwcowe trendy na Facebooku

Liczbę miliona fanów przekroczyły w czerwcu Kwejk, który utrzymuje od początku roku tytuły najbardziej angażującej i interaktywnej strony polskiego Facebooka i szybko rosnąca strona Play. Tym samym, razem z Demotywatorami i Sercem i Rozumem, polski Facebook ma już cztery milionowe strony.

W kategorii e-commerce najwięcej lajków w czerwcu zebrał post dotyczący finału mistrzostw europy. Jednocześnie 99% lajków wspomnianego postu wygenerowały kobiety, a był to fanpejdż Butyk.pl. Z e-commercowych ciekawostek warto jeszcze dodać, że w pierwszej piątce najbardziej zaangażowanych fanpejdży, aż trzy należą do butików. Bardziej interesująca wydaje się być sprawa zaangażowania lajkującej płci pięknej, która na trzech najczęściej lajkowanych postach zaznaczyła swój udział w stosunku 90-60-90  do lajkujących mężczyzn.

Pełne czerwcowe statystyki Fanpage Trends znajdziecie tutaj.

Zostaw odpowiedź