Chociaż zazwyczaj poruszamy poważne tematy, to każdemu należy się odrobina rozrywki, a przy okazji nauki. Taką rozrywkę i naukę w jednym zapewnił widzom YouTube na całym świecie pewien kurier FedExu.
Rozrywkę masom, zaś nauczkę wielu PRowcom.
Nauczka brzmi: co ma zrobić dział PR, gdy pracownik oferma pokpi sprawę? Tej lekcji nie odrobili PR-owcy amerykańskiego oddziału FedEx, którzy zostali zmuszeni do zmierzenia się z poniższym video, nagranym przez kamerę chroniącą sąsiedztwo.
Jeszcze cztery dni temu ilość odsłon wynosiła około 350 tysięcy. Teraz przekroczyła 8 milionów! Co gorsza FedEx milczy jak zaklęty, podczas gdy Ameryka pęka z rozpuku. Na marginesie całej sytuacji post, który zyskał 8 milionów wyświetleń na YouTube skrzętnie informuje o tym, jaką kamerą nagrano całe zdarzenie. Przypadek?
Raczej takowe nie istnieją. A póki FedEx nie wytłumaczy się ze sprawy, nie parkujcie za jego kurierami 😉