fbpx

Czy płatności mobilne mogą podnieść sprzedaż?

Na to i inne pytania wokół spraw mobilnych próbowało odpowiedzieć druga edycja badania „M-commerce w praktyce 2014”, którego respondentami zostali właściciele i menedżerowie polskich sklepów internetowych.

Co o mobilnym handlu sądzą nasi koledzy po fachu?

 

 

Jednym z ważniejszych zagadnień w badaniu było pytanie o rozwiązania zwiększające sprzedaż w sklepach internetowych. Wśród odpowiedzi wskazano przede wszystkim płatności mobilne – blisko 27% osób, które zarządza sklepami internetowymi wskazało je jako najważniejszy element, który może szybko podnieść współczynnik konwersji.

 

Kolejną najpopularniejszą odpowiedzią były kody QR, które jak wspominaliśmy kilka miesięcy temu w większości zachodnich krajów okazały się niewypałem. W Polsce wiara w QR trzyma się wciąż mocno.

 

Dwie następne odpowiedzi są już dużo ciekawsze: reklama w oparciu o geolokalizację oraz inteligentne ceny. W pierwszym wypadku mówimy o esencji m-commerce, w drugim zaś o esencji automatic marketingu, które faktycznie są ważnymi globalnymi trendami w handlu internetowym.

 

 

1 komentarz

Zostaw odpowiedź