fbpx
nowy algorytm google dla wersji mobilnych stron

Czy warto zainwestować w m-commerce?

Na Mensis sporo miejsca poświęcamy e-sprzedaży przez urządzenia mobilne. Powód jest dość prosty. Ten kanał generuje coraz większe wzrosty w całym e-commerce. Jeśli jednak jeszcze nie jesteście przekonani czy zainwestować w wersję mobilną sklepu internetowego, najnowsze badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych dostarczają mocnych argumentów, aby zrobić to jak najszybciej. Okazuje, że mało który właściciel smartfona wybiera się bez niego na wakacje…

Jeszcze kilka lat temu wybierając się na wakacje musieliśmy spakować nie tylko odpowiednią odzież i prowiant na drogę, ale również dodatkowe akcesoria. W walizce lądował więc aparat fotograficzny, kamera, mapy, książki, odtwarzacz muzyki lub małe radyjko i przenośna konsola do gier. Obecnie, dzięki smartfonom, nasze plecaki podróżne mocno się skurczyły, a wszystkie akcesoria mieścimy w jednej kieszeni.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, już 95% osób wyjeżdżających na wakacje zabiera ze sobą telefon komórkowy*. Tym samym smartfon stał się nieodłącznym towarzyszem naszego życia również podczas urlopu.

Przywiązanie do mediów społecznościowych „wymusza” na nas ciągłe bycie on-line. Nie inaczej jest również na wakacjach. Jak pokazują badania firmy LifeProof, 24% użytkowników smartfonów, chce być cały czas w kontakcie ze swoimi znajomymi z Facebooka. 30% osób przebadanych przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych sprawdza codziennie co słychać u ich znajomych, natomiast 20% chętnie dzieli się swoimi wakacyjnymi zdjęciami.

Dostęp do Internetu w każdym miejscu to jednak nie tylko sieci społecznościowe, ale również możliwość sprawdzenia pogody, aktualnych map czy przeczytania opinii o restauracji, do której chcielibyśmy się wybrać. A jeśli podróżujemy na własną rękę i nasza wycieczka zakłada zwiedzenie kilku miast, warto sprawdzić gdzie w danej miejscowości szukać niedrogiego noclegu.

*Badania przeprowadzone w 2013 roku przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych w Polsce, na grupie 1000 osób w wieku powyżej 15 lat.

Zostaw odpowiedź