fbpx

Debiutuje nowa wersja platformy Shoper – 5.4.12

Firma DreamCommerce S.A., wydawca oprogramowania do prowadzenia e-sklepu Shoper zapewnia, że nowa wersja pozwoli przyspieszyć obsługę zamówień i usprawnić wiele cyklicznych procesów.

W wersji 5.4.12 zadebiutuje m. in. narzędzie do automatyzacji mailingu oraz edytor zdjęć Aviary.
Jak wiadomo, jednym z kluczowych narzędzi do podtrzymywania dobrych relacji z klientami e-sklepu jest e-mail marketing. Nowa funkcja w Shoperze powoli zaoszczędzić nam czas, jaki trzeba by poświęcić na ręczną obsługę tego narzędzia. Co istotne, nowa funkcjonalność pozwoli prowadzić komunikację z dziesiątkami, setkami, tysiącami klientów w taki sposób, aby każdy czuł się traktowany indywidualnie.

Wiadomości automatyczne pozwalają przygotować treść, która będzie wysyłana do klientów w określonych sytuacjach. Domyślnie zdefiniowane są cztery warunki:

  • klient porzucił koszyk (czyli dodał produkty do koszyka, ale ich nie kupił);
  • klient złożył zamówienie ale nie dokonał płatności;
  • klient złożył zamówienie ale nie potwierdził go;
  • klient zakupił określone produkty, ale ich nie ocenił;

Dla każdego z powyższych warunków określamy, w którym dniu od wystąpienia zdarzenia, ma być wysłana wiadomość.

Z kolei dzięki edytorowi zdjęć Aviary retusz fotografii produktów w naszym sklepie będzie mógł się odbywać już na poziomie platformy, a nie przed wgraniem zdjęć na serwer. Zwiększa to zatem wygodę e-sprzedawcy i pozwala zaoszczędzić nieco czasu.

Wbudowany edytor zdjęć pozwoli m.  in. poprawić kolory i ostrość, zmodyfikować nasycenie lub kontrast, nałożyć filtry, dodawać ramki oraz teksty.

Ostatnim narzędziem wartym przytoczenia, o jakie wzbogaca się nowa wersja Shopera jest moduł do łączenia zamówień. Nierzadko bowiem zdarza się, że klient po dokonaniu zamówienia przez chwilę zwiedza witrynę sklepu i znajduje dla siebie coś jeszcze albo dokonuje kilku zamówień w sklepie poprzez witrynę Allegro. W tych dwóch przypadkach bolączką obsługi w starej wersji sklepu (i klientów) było generowanie się odrębnych zamówień, z oddzielną dokumentacją itd.

Obecnie wystarczy zaznaczyć dwa zamówienia na liście i wybrać akcję “połącz zaznaczone”. System sam wykryje, które dane w obu zamówieniach są spójne, a które różne. Poprosi wtedy o wskazanie, jakie informacje przenieść do powstałego zamówienia.

1 komentarz

  1. Artur Pawelec 28-01-2014

Zostaw odpowiedź