DeeZee przechodzi w ręce CCC

CCC przejęło jednego ze swoich konkurentów, a wraz z nim segment młodych, wymagających klientek.

Sukces DeeZee nie mógł przejść niezauważenie, szczególnie w grupie CCC, która już zasłynęła dużym przejęciem w e-commerce, gdy w 2015 roku wchłonęła eobuwie.pl za 130 milionów złotych. Wtedy to Dariusz Miłek, właściciel grupy CCC, zwrócił uwagę na olbrzymie wzrosty, jakie notowało eobuwie.pl (na poziomie 70% rocznie) i zgodził się nawet na dopłatę, jeśli spółka osiągnie zadowalające wzrosty w przyszłości. Wróżył on wzrost obrotów do poziomu 500 milionów złotych, co miało być poparte planami ekspansji zagranicznej.

Dzisiaj eobuwie operuje w: Hiszpanii, Włoszech, Szwecji, Grecji, Litwie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Bułgarii, Rosji, Ukrainie, Węgrzech, Rumunii, Czechach i Słowacji.

DeeZee jest na zdecydowanie wcześniejszym etapie rozwoju, bo aktualne obroty sklepu to około 35 milionów złotych (za rok 2017). Przy czym DeeZee ma mocno sprofilowaną grupę odbiorców (a raczej odbiorczyń) i najwyraźniej prezes Miłek uznał, że jeden sklep nie załatwia ekomersowej sprawy w Polsce. DeeZee musiało zrobić na właścicielu grupy CCC duże wrażenie, skoro wieloryb o rocznych obrotach przekraczających 4 miliardy złotych zwrócił uwagę na właśnie ten modowy plankton. Cena przejęcia to 13 milionów złotych.

DeeZee dla nas to przede wszystkim jeszcze lepszy kontakt ze światem młodszego pokolenia klientek (wiek 15-24). Pozwoli nam skokowo zwiększyć zakres oferty w modnym produkcie skierowanym do tej grupy, a dodatkowo wzmacniamy nasze kanały on-line” komentuje Dariusz Miłek, Prezes CCC.

„Współpraca z liderem rynku obecnym w22 krajach, jakim jest CCC, to dla nas szansa na dołączenie do najszybciej rozwijającej się grupy obuwniczej w Europie. Jestem pewna, że potrafimy ją dobrze wykorzystać. Widzimy wiele synergii w segmencie online wszystkich podmiotów Grupy CCC, a także na płaszczyźnie dostępności do produktu, logistyki oraz ekspansji marki DeeZee na rynki zagraniczne. Liczymy też na wzrost popularności marki DeeZee poprzez jej obecność w sieci sklepów stacjonarnych grupy CCC. Wszystkie te zmiany będą miały bezpośredni wpływ na zwiększenie zadowolenia naszych klientów, co jest najważniejsze i na czym zarówno nam jak i CCC bardzo zależy.”, komentuje Dominika Żak, Prezes DeeZee.

Zostaw odpowiedź