fbpx

DGP: Agito.pl wchodzi w książki. Na początek 100 tys tytułów

Grupa Allegro coraz mocniej zaczyna dobierać się do skóry Empikowi i Merlinowi. Jak dowiedział się Dziennik Gazeta Prawna Agito.pl podejmuje kolejną próbę ucieczki ze skrajnie niskomarżowego handlu w branży RTV.

Poza tym Agito.pl właśnie rozpoczęło współpracę z InPostem, co ma wydatnie pomóc w sprzedaży książek.

Książki to kolejny rynek na który wchodzi Agito – sklep należący do Grupy Allegro już teraz oferuje kosmetyki, wyposażenie domu, zabawki, sport i turystyka, ubrania i dodatki.

 

Grupa Allegro czyni pilne starania aby maksymalnie pokryć różnorodny obszar sprzedażowy – tak aby usadowić się jak najszerzej przed pojawieniem się w Polsce Amazonu. Trudno powiedzieć jak na dłuższą metę takie rozwodnienie asortymentu wpłynie na postrzeganie sklepu Agito – wszak obroty to nie wszystko – liczy się też wizerunek oraz charakter, o które Agito zdaje się ostatnimi czasy zaniedbywać.

 

Swoją drogą Amazon powoli przesypia swoją najlepszą okazję na wejście do Polski – jeśli nie poczyni ku temu konkretnych kroków z każdym miesiącem będzie coraz trudniej. Szczególnie po wejściu do Polski Google Shopping.

Zostaw odpowiedź