Digg.com został sprzedany za około 16 milionów dolarów. Bardziej właściwie słowo to został “rozsprzedany”, czy też rozparcelowany. Najwięcej zapłacił Washington Post, który przejął autorski zespół Digga.
Kilka milionów dorzucił Linkedin i dostał za to kilkanaście patentów Digga. Za sam kod, domenę, zgromadzone dane i tym samym ruch organiczny zapłacono 0,5 miliona dolarów.
Na ten ostatni zakup zdecydował się Betaworks i od razu wpędził się w kłopoty, bo patenty, które zakupił Linkedin są wyłączne.
Ile jest w końcu wart Digg.com? Tyle ile ruchu wygeneruje. Około 2010 roku Google chciało zapłacić za Digga 200 mln dolarów. Potem z serwisu odpłynęło aż 70% użytkowników i ponad 90% wartości. Taki los serwisów-agregatorów treści. Ciekawe czy któregoś dnia to samo powiemy o polskim Wykop.pl?