fbpx

Dlaczego Amazon nie korzysta z Google Shopping?

ChannelAdvisor postawił w swoim blogu bardzo ciekawe pytanie – dlaczego Amazon nie korzysta z nowej usługi Google Shopping?

Chociaż Amazon bardzo intensywnie korzysta z linków sponsorowanych Google AdWords to zupenie ignoruje nową usługę Shopping.

Pracownicy ChannelAdvisor podają kilka możliwych powodów takiej sytuacji:

  • trudności z zarządzaniem katalogiem produktów
  • słaby współczynnik ROI nowej usługi
  • strategia Amazonu, która zakłada, że jest jedynym, największym i najlepszym katalogiem produktów w sieci.

Pierwsze dwa czynniki wydają się raczej mało prawdopodobne. Co innego ambicje Amazonu, aby być “uber-sklepem”, który dzieli i rządzi w amerykańskim e-commerce.

A czy Wy jesteście przygotowani na wielką zmianę strony wyników Google? Poniżej zrzut ekranu, z którym powoli trzeba się oswajać.

google-shipping

Zostaw odpowiedź