Dlaczego Polacy kupują w Internecie? Raport e-Commerce Polska 2018

Jakie są główne powody robienia zakupów przez Polaków wg najnowszych badań?

Czynniki, które skłaniają konsumentów do robienia zakupów w internecie to de facto najważniejsze argumenty, jakich powinni w swoich przekazach marketingowych używać e-sprzedawcy. Naturalnie, aby móc o nich mówić powinni posiadać w swoim portfolio wszystkie narzędzia, aby dawać powody kupującym do wybrania ich sklepu.

Według raportu E-commerce w Polsce 2018 powody do robienia zakupów w Internecie to przede wszystkim wygoda na którą składa się wiele pomniejszych czynników. Analizując pokrótce poniżej wymienione czynniki warto mieć na uwadze aby:

  • nasza strona była dostępna całą dobę bez przerw i działa zawsze bardzo szybko
  • nasz sklep oferował rozmaite formy wysyłki, w tym błyskawiczne, najlepiej tego samego dnia
  • nasz sklep oferował wygodna porównywarkę produktów
  • nasz sklep oferował kontakt przez znaczną część doby, w tym poza standardowymi godzinami pracy produkty z tzw długiego ogona
  • oferować program lojalnościowy lub abonament
  • oferować produkty używanego
  • ułatwiać zwroty
  • szczegółowe, autorskie opisy

 

Wśród ciekawostek jakie ujawniło badanie warto mieć na uwadze że:

  • mężczyźni widzą więcej zalet kupowania w Internecie
  • młodzież w wieku 15 – 24 oczekuje spersonalizowanych ofert promocyjnych
  • osoby w wieku 24 – 34 oraz z wyższym wykształceniem uważają, że Internet to przede wszystkim atrakcyjniejsze ceny

 

Zostaw odpowiedź