fbpx

Do 30 czerwca zgłoś firmę do konkursu Ekomersy 2014

30 czerwca mija termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu Ekomersy 2014. Podczas Gali towarzyszącej VII Targom eHandlu wyróżnienia zostaną przyznane już po raz 3-ci firmom, które oferują najlepsze rozwiązania wspierające rozwój handlu w internecie.

Tegoroczne wyróżnienia przyznane zostaną najlepszym firmom w dziewięciu kategoriach podczas specjalnej Gali w trakcie VII Targów eHandlu na Stadionie Narodowym (21.10.2014).

 

 

Wagę konkursu potwierdza lista ubiegłorocznych zwycięzców:

  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu – InPost
  • Najlepsze rozwiązanie płatnicze – PayU
  • Najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie – Click Apps
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami – GetResponse
  • Najlepsza akcja promocyjna dla e-sklepu – Answear.com
  • Najlepsza platforma sklepowa – Shoper
  • Innowacja Roku – Shoplo
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów – Trusted Shops
  • Człowiek roku – Tomasz Karwatka

 

Udział w konkursie to dobra okazja na promocję swojego biznesu także dla firm, które dopiero zdobywają swoją pozycję rynkową. Konkurs składa się z kilku etapów, w skład których wchodzą nadsyłanie i weryfikacja zgłoszeń, głosowanie internautów, głosowanie Jury oraz Gala wręczenia Ekomersów 2014. Dzięki temu szansę na zwycięstwo mają nie tylko duże firmy, za którymi stoją już rzesze fanów i klientów, ale także niszowe rozwiązania, które dopiero pojawiły się na rynku.

 

Zgłaszające się firmy przedstawiają dokonania z ostatniego roku prezentując swoje rozwiązania i ich realizację (case study), opis wprowadzonych innowacji oraz dane statystyczne.

 

” – Konkurs jest tak naprawdę świetną panoramą rynku e-commerce i co roku pozwala na łatwe zapoznanie się z najlepszymi rozwiązaniami, które oferowane są na rynku. Nagrody przyznawane są podczas specjalnej Gali w trakcie Targów eHandlu co sprawia, że wyróżniona firma bardzo szybko zauważana jest przed środowisko branżowe, a także media. Daje to niepowtarzalną okazję na promocję swojego rozwiązania i dotarcie z nim do jak najszerszego grona odbiorców” –  Adam Zygadlewicz, Prezes Fundacji Polak 2.0 – organizatora konkursu

 

Ekomersy to także siła społeczności. W kolejnym etapie konkursu odbywa się głosowanie internautów, gdzie praktycznie każdy może wskazać najlepsze rozwiązanie w danej kategorii.  W ten sposób wyłaniana jest najlepsza piątka firm, które poddane zostaną głosowaniu jury. W poprzedniej edycji konkursu swoje głosy oddało blisko 10.000 osób, co jest bardzo dobrym wynikiem zważywszy na wysoką specjalizację branży.

 

W finałowej fazie konkursu głosy w każdej kategorii oddają jurorzy oraz absolwenci programu Profesjonalista w eHandlu (ehandel.edu.pl). W skład Rady Jurorów wchodzą przedstawiciele największych sklepów internetowych m.in. Marek Muszak (Komputronik.pl), Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl), Wojciech Tomaszewski (Answear.com), Filip Biesek (Oponeo.pl), przedstawiciele mediów branżowych m.in. Maciej Sękowski (Marketer+), Artur Kurasiński (AK74), Krzysztof Gontarek (Dziennik Internautów) oraz przedstawiciele organizacji branżowych m.in. Włodzimierz Schmidt (IAB Polska) oraz Grzegorz Wójcik (e-Commerce Polska). To oni, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, mają ostateczny wpływ na to do kogo trafi statuetka w tym roku.

 

Jeśli chcesz pokazać swój biznes w całym e-commerce’owym środowisku, to zgłoś swoją firmę do konkursu. Możliwe, że to właśnie Twój produkt spotka się z największym entuzjazmem branży.

 


Zgłoś swoją firmę tutaj – http://www.ekomersy.pl

Uwaga: Zgłoszenia nadsyłać można tylko do 30.06!


1 komentarz

  1. Grzegorz 25-06-2014

Zostaw odpowiedź