fbpx

E-commerce bardzo mocne na Facebooku czyli Fanpage Trends luty 2014

Nadszedł czas na kolejny ranking Fanpage Trends, który poinformował, że na Facebooku jest 12.14 miliona Polaków, z czego 6.28 miliona to kobiety, które w stosunku do mężczyzn tradycyjnie chętniej korzystają z Internetu, a więc i z Facebooka.

Klasycznie wypadły też najbardziej angażujące strony. Dwa pierwsze miejsca przypadły dotychczasowym liderom, czyli KWEJK.pl oraz Demotywatorom. Najszybciej zaś rósł Piotr Żyła- Official.

 

Warto zwrócić uwagę na ekspansję Disney Channel Polska, który został zaliczony do najszybciej rosnących kolejny miesiąc z rzędu. Szokujący wynik wśród najbardziej angażujących zaliczyła TVP Sport, która osiągnęła 165%, czyli o 65% przekroczyła liczę komentarzy w stosunku do liczby fanów.

 

 

Przejdźmy do bardziej szczegółowych wyników, ponieważ dzisiaj porównujemy jak radzą sobie poszczególne branże na Facebooku – wszystko to dzięki uprzejmości Sotrendera. Najlepiej na Facebooku radzi sobie branża muzyczna, co nie jest wielkim zaskoczeniem. Ale fakt, że branża e-commerce wyprzedza sportową to już niemałe zaskoczenie!

 

 

Co ciekawe, nie jest to wypadek przy pracy, branża e-commerce ciężko zasuwa na swoją pozycję, rok temu także była na drugim miejscu i co więcej dziś proporcjonalnie jest bliżej miejsca pierwszego. Na miejscu trzecim mamy za to przetasowania, branża sportowa przeskoczyła żywnościową, zaś mocne czwarte miejsce od roku okupuje odzież. Reszta ciekawostek poniżej.

 

Zostaw odpowiedź