fbpx

E-commerce Development – Zapraszamy

Najświeższe trendy i najlepsi europejscy eksperci. Najważniejsze i zaskakujące wyniki badań, najefektywniejsze rozwiązania i wdrożenia od zaraz w najnowszej formule E-commerce Development. 2 dni konferencji + 1 dzień szkoła e-commerce, 3 sesje równoległe, 3 interaktywne warszataty i debata z udziałem twórców Europejskiej i Polskiej Izby E-commerce.

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w corocznym, ale zupełnie odświeżonym spotkaniu E-commerce Development! Po raz pierwszy w Polsce będziecie mieć Państwo możliwość przyjrzenia się zarówno polskiemu, jak i europejskiemu rynkowi e-commerce od podszewki. A to wszystko za sprawą udziału wspaniałych gości, wśród których znaleźli się najważniejsi praktycy z rynku e-commerce oraz przedstawiciele zarówno Polskiej, jak i Europejskiej Izby E-commerce.

Tylko w tym roku proponujemy 2 dni zaawansowanej wiedzy z najlepszymi ekspertami dla tych którzy chcą rozszerzyć swoją działalność na rynku e-commerce oraz dodatkowo szkoła E-commerce dla firm i osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z tym rynkiem i mają potrzebę zapoznania się tematyką e-commerce.

 

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji:

Obroty polskiego handlu internetowego w 2012 roku ocenione zostały na kwotę 22,9 mld złotych. Pod względem częstotliwości zakupów on-line na jednego klienta, jesteśmy już na 3 miejscu po Brytyjczykach i Niemcach, co pokazuje, że polski rynek będzie się rozwijał w podobnym kierunku i tym większe znaczenie mają trendy występujące na rynku brytyjskim prezentowane w raporcie.

 

W programie m.in.:

E-commerce rządzi się swoimi prawami! Jaka będzie wyglądała władza e-rynku w najbliższym czasie

1. Nowe rozdanie na rynku e-commerce! Aktualne trendy, rozwiązania i perspektywy
2. Kim jest współczesny e-klient? Inspiracje u źródła
3. Za siedmioma górami… ale tuż obok! Fenomen e-commerce, czyli świat w pigułce
4. Big data w e-commerce, czyli jak zautomatyzować działania w twoim e-sklepie

W sieci e-sklepów! Od leadu do koszyka, czyli narzędzia, które zawładną rynkiem e-commerce

5. Wiara, nadzieja i… wyniki. Analityka internetowa jako odpowiedź na trudne pytania
6. Fakty i mity 5 najlepszych strategii e-commercowych! Przyjrzyj się im bliżej, jeśli chcesz zmienić odwiedziny na zamówienia
7. Kobiety kochają zakupy! Co będą kochały w e-sklepie?
8. Czy nadchodzi koniec multichannel commerce? Dlaczego wielokanałowość to już za mało
9. RE-COMMERCE. Wschodząca gwiazda e-biznesu

E-prawo w e-commerce, czyli jak na co (warto) zwrócić uwagę w e-biznesie

10. Jak rozgryźć ciasteczka? Przyszłość Cookies, a zmiany przepisów ustawy o prawie telekomunikacyjnym
11.Rozporządzenie Komisji Europejskiej w sprawie danych osobowych, a prowadzenie e-biznesu

Wokół, ale blisko e-commerce

12. Price is the KING! Porównywarki cen i ich przyszłość na rynku e-commerce
13. e-Customer User Experience, czyli jak budować relacje online
14. Logistyka w e-commerce. Jak dbać o najbardziej wrażliwe ogniwo

Rynek e-commerce w Polsce i w Europie – najważniejsza debata na rynku!
2 x 3 sesje równoległe oraz 3 warsztaty

 

Wśród prelegentów m.in.:

Jongen Wijnand – Member of the Board of Director and Chairman of the Executive Committee of Ecommerce Europe
Justyna Skorupska – Dyrektor Zarządzający, FACT-Finder, Członek Komitetu Założycielskiego e-Commerce Polska
Dorin Boerescu – CEO, 2Parale
Grzegorz Wójcik – Dyrektor ds. Korporacyjnych, MIH Allegro Group
Jakub Strzelczyk – E-Commerce Manager CE, Avon
Borys Skraba – Prezes Zarządu Bold Brand Commerce
Piotr Rudnicki – Analytical Lead, Google Polska
Paweł Wojciechowski – Marketing Director, Weltbild Polska
Maciej Patla – E-commerce Marketing Manager, Inter Cars S.A.
Zbigniew Nowicki – Managing Director, Bluerank, CEO, opiniac.com
Bernard Gołko – Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Bankowości Elektronicznej, Credit Agricole
Maciej Gałecki – CEO, Bluerank
Izabela Dauksza – E-commerce Manager, Benefit Systems SA

 

Kto powinien wziąć udział w Konferencji:

W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online.

W szczególności zapraszamy:

• Prezesów i Kadrę Zarządzającą
• Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
• Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
• Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
• Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
• Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
• Project i Brand Menedżerów
• Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem
• Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce

Więcej informacji, szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie konferencje.pb.pl

 

Zostaw odpowiedź