fbpx

e-Commerce Polska awards 2013 – czas ocenić e-sklepy!

Właśnie wystartowała pierwsza edycja konkursu „e-Commerce Polska awards 2013” organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Konkurs skierowany jest do
e-sklepów. Zgłoszenia należy nadsyłać do 13 września br.

„e-Commerce Polska awards 2013” podzielony jest na dwie główne kategorie – brandingową oraz sprzedażową. Przy ocenianiu sklepy online zostaną również podzielone ze względu na wielkość – małe e-sklepy będą oceniane oddzielnie od średnich i dużych. Dodatkowo przyznana zostanie nagroda za Najlepsza Obsługę Klienta. E-konsumenci będą mogli głosować tylko na sklepy, w których faktycznie dokonali zakupu.

W kategorii brandingowej nagrody będą przyznawane w czterech podkategoriach. Odkrycie roku będzie nagrodą dla najlepszego e-sklepu, który rozpoczął działalność w 2012 roku. Sukces roku będzie wyróżnieniem za jednorazowe wydarzenie lub osiągnięcie sklepu w dziedzinie e-commerce, które  wywarło największy wpływ na e-rynek. Najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne zostanie nagrodzone statuetką Innowacji roku, natomiast najlepsza kampania promocyjna e-sklepu statuetką Kampanii roku.

 

W kategorii sprzedażowej oceniana będzie strona internetowa e-sklepu pod względem estetyki i funkcjonalności (Strona roku). Przyznane będą również statuetki Strona przyjazna klientowi, czyli strona najbardziej intuicyjna dla osób robiących zakupy w sieci; oraz Przełamanie nieufności – nagroda za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu.

 

Konkurs ma na celu wskazać najlepiej działające e-sklepy na rynku i wyróżnić je. W ten sposób chcemy stymulować rynek e-commerce do zwiększenia konkurencyjności, a co za tym idzie – podniesienia jakości świadczonych e-usług.- podsumowuje Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor e-Commerce Polska

 

27 września jury Konkursu ogłosi listę nominowanych Uczestników w poszczególnych kategoriach Konkursu. Wręczenie nagród laureatom „e-Commerce Polska awards 2013” odbędzie się w trakcie uroczystej gali 24 października 2013 roku. Szczegółowe informacje wraz z regulaminem konkursu można znaleźć na stronie: eventy.ecommercepolska.pl w zakładce konkurs. Dla członków e-Izby zgłoszenie do konkursu jest bezpłatne.

Sponsorami Premium konkursu jest Transferuj.pl oraz Przelewy24.pl.

Współpracę w ramach patronatu podjęli: Mensis.pl; eGospodarka.pl oraz e-biznes.pl. Stronę konkursową stworzył Software house ORBA. Nad realizacja projektu czuwa agencja Net Solutions.

Zostaw odpowiedź