fbpx

e-Commerce Polska partnerem akcji „Zakup kontrolowany”

W styczniu e-Commerce Polska rozpoczęło współpracę z Polskim Centrum Programu Safer Internet, w skład którego wchodzą Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa oraz Fundacja Dzieci Niczyje.

Partnerstwo dotyczyć będzie współpracy przy akcji społecznej „Zakup kontrolowany”, która wpisuje się w cele e-Commerce Polska do których należy m.in. edukacja rynku z zakresu korzystania z nowych technologii, handlu elektronicznego oraz dokonywania rozważnych zakupów w internecie.

Komputer, Internet, telefon komórkowy w ostatnich latach stały się nieodłącznym elementem życia dzieci i młodzieży. Są to prezenty najczęściej wręczane młodym ludziom i dzieciom na różne okazje. Pamiętajmy jednak, że technologia niewłaściwie wykorzystywana może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa dziecka i jego właściwego rozwoju.

Główne cele akcji:

  • pomoc dorosłym w rozważnym wyborze sprzętu komputerowego lub gier, kupowanych z myślą o dzieciach i młodzieży

  • Pomoc w świadomym dokonywaniu zakupów w tym zakupów w internecie

– Jestem przekonana, że przyłączenie się e-Commerce Polska do kampanii „Zakup kontrolowany” wzmocni przekaz akcji. Dzięki temu wspólnie będziemy mogli jeszcze lepiej pomóc przy wyborze odpowiednich dla najmłodszych użytkowników gadżetów elektronicznych –  mówi Anna Rywczyńska, koordynator Polskiego Centrum Programu Safer Internet.

– Akcja wpisuje się w cele e-Commerce Polska. Wspieramy rozwój nowych technologii ale także edukujemy z korzystania z nowych narzędzi zwłaszcza w wykorzystywaniu ich do zakupów w internecie. Do akcji chętnie zaangażujemy przedstawicieli Komitetu Założycielskiego e-Izby działających w szeroko pojętej branży e-commerce. Dzięki ich zaangażowaniu dotrzemy z przekazem m.in. do e-sklepów – mówi Grzegorz Wójcik, prezes Fundacji Rozwoju Gospodarki Elektronicznej.

 

Kampania informacyjna pod hasłem „Zakup kontrolowany” ruszyła z końcem 2012 roku. Kampanię przygotowało Polskie Centrum Programu Safer Internet (w skład którego wchodzą Naukowa i Akademicką Sieć Komputerową oraz Fundacja Dzieci Niczyje). Kampania realizuje główne cele akcji.

 

Do kampanii od stycznia przyłączyła się e-Commerce Polska, która będzie promować akcję na swojej stronie internetowej: www.ecommercepolska.pl, poprzez newsletter Klubu e-Gospodarki, a także na łamach serwisów członków Komitetu Założycielskiego.

– Planujemy poszerzyć w przyszłości partnerstwo z Polskim Centrum Programu Safer Internet. Już teraz mogę zapowiedzieć współpracę przy innych projektach takich jak: „Dzień Bezpiecznego Internetu” oraz przy międzynarodowej konferencji „Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie” – mówi Patrycja Sass – Staniszewska e-Commerce Polska.

Zostaw odpowiedź