fbpx
E-commerce Standard

E-commerce Standard już 8-9 października w Warszawie! 

Rekomendujemy udział w XIV edycji  jednego z najważniejszych wydarzeń w branży e-commerce.  Bogata agenda, dwa dni wydarzenia, podczas których: pierwszego dnia kilkanaście case studies, dyskusje panelowe. Drugiego dnia uczestnicy będę mieli możliwość pogłębienia wiedzy w czasie interaktywnych sesji warsztatowych. Wieczorem zapraszamy na wieczorną imprezę, która będzie doskonałą okazją do networkingu! W gronie prelegentów m.in.: Rafał Cheliński, Head of E-commerce Division, Cyfrowy Polsat & Polkomtel Bartosz Jabłoński, Director of E-commerce Platform & Innovations, Tally Weijl Kamil Jodełko, Business Project Manager SEPHORA Piotr Frankowski, Dyrektor E-commerce, DUKA Bożena Nawara-Borek, E-commerce Manager Europe/CEEMEA, Swarovski Małgorzata Olszewska, Head of E-commerce, Szumisie.pl Michał Sacha, Dyrektor

Rekomendujemy udział w XIV edycji  jednego z najważniejszych wydarzeń w branży e-commerce.  Bogata agenda, dwa dni wydarzenia, podczas których: pierwszego dnia kilkanaście case studies, dyskusje panelowe. Drugiego dnia uczestnicy będę mieli możliwość pogłębienia wiedzy w czasie interaktywnych sesji warsztatowych. Wieczorem zapraszamy na wieczorną imprezę, która będzie doskonałą okazją do networkingu!

W gronie prelegentów m.in.:

  • Rafał Cheliński, Head of E-commerce Division, Cyfrowy Polsat & Polkomtel
  • Bartosz Jabłoński, Director of E-commerce Platform & Innovations, Tally Weijl
  • Kamil Jodełko, Business Project Manager SEPHORA
  • Piotr Frankowski, Dyrektor E-commerce, DUKA
  • Bożena Nawara-Borek, E-commerce Manager Europe/CEEMEA, Swarovski
  • Małgorzata Olszewska, Head of E-commerce, Szumisie.pl
  • Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT i E-Commerce, Carrefour
  • Michał Skarżyński, Head of e-Commerce, Etam & Undiz Poland
  • Małgorzata Radkiewicz, E-commerce Director / E-commerce Strategist, Sferis.pl
  • Mateusz Waligórski, Deputy Director of the Digital Solutions Office, PWPW
  • Wojciech Ziemba, E-commerce & Omnichannel Director, Decathlon
  • Maciej Żyto, E-commerce Director, Douglas

W programie m.in.:

  • Kierunki rozwoju e-commerce – dyskusja panelowa z udziałem praktyków.
  • Jak dane mogą posłużyć do efektywnej komunikacji w omnichannel.
  • Jak ułożyć współpracę z partnerami wspierającymi nasz biznes.
  • Struktura, praktyki, rutyna oraz wpływ na organizację zespołu e-commerce.
  • Idealna atrybucja w e-commerce: czy coś takiego w ogóle istnieje.
  • Skalowanie dynamicznie rozwijających się firm e-commerce.
  • Strategie obsługi klienta online i online.
  • Zarządzanie churn w e-commerce spożywczym.
  • Chatboty – przemijająca moda czy narzędzia realnie wspierające biznes.

Jako patron wydarzenia, mamy specjalną zniżkę dla naszych odbiorców – 10% od aktualnie obowiązującej ceny. Aby skorzystać należy zarejestrować się przez link https://www.internetstandard.pl/konferencja/ecommercestandard/wykup?token=mensis lub przy rejestracji, wpisać w polu “kody promocyjne” kod mensis.

Więcej informacji na stronie www.ecommercestandard.pl.

Do zobaczenia w MsMermiad Conference Center w Warszawie!

Zostaw odpowiedź