fbpx

E-commerce w Rosji – infografika

Nasi Przyjaciele z SearchLaboratory z Wielkiej Brytanii postanowili pochwalić się wiedzą na temat rosyjskiego e-commerce i przesłali prosto do nas nową infografikę.

Trzeba przyznać, że dobrze upatrzyli target – Polacy nie powinni obrażać się na rosyjskie ruble.

 

Tym razem Brytyjczycy zdradzili kilka sekretów na temat Yandexu, największej rosyjskiej wyszukiwarki. Tak, tak, w Rosji Google to dopiero numer dwa z udziałem 26%. Podczas gdy Yandex to niekwestionowany lider z 62% udziałów w rynku.

 

Oferta Yandexu jest bogata: klasyczne wyszukiwanie, newsy, zakupy, hipermarkety, mapy, płatności, muzyka, zdjecia, telewizja, pogoda, praca i inne. Nie dziwi więc, że w samej Rosji ma miesięcznie 60 milionów użytkowników, zaś globalnie 95 milionów.

 

Jakie ma to znaczenie dla e-commerce? Znaczące, aż 87% użytkowników tej wyszukiwarki używa jej do namierzenia produktów w sklepach internetowych. Obecność w Yandex, to gwarancja dostępu do potężnego rynku.

 

Więcej o Yandexie dowiecie się poniżej

 

Źródło/source: www.searchlaboratory.com

Zostaw odpowiedź