fbpx

E-commerce w wykonaniu Google?

Plotki o rozwoju e-commerce na rynku polskim w wykonaniu Google pojawiają się od dawna, dokładamy do tego kilka informacji zdobytych na konferencji E-Commerce Development.

Podczas panelu dyskusyjnego na temat perspektyw rozwoju branży (eksperci: Piotr Jarosz, prezes sklepy24.pl, Jerzy Warchałowski – industry leader Google oraz Rafał Łyczek, prezes inkantor.pl) to właśnie reprezentant firmy z Mountain View cieszył się największą ilością pytań z sali.

Potwierdzone zostały zamiary Google o wejściu na polski rynek e-commerce z usługami, które mogą okazać się konkurentem dla wyszukiwarek cenowych, choć ich ostateczny kształt dla regionu tzw. EE nie został jeszcze zaakceptowany. Na pewno będzie to usługa, która w swoim działaniu będzie w dużym stopniu dawać duże pole w korzystaniu z urządzeń mobilnych, co wiąże się naturalnie z promowaniem systemu Android, który jak podkreślił Jerzy Warchałowski jest jednym z kluczowych projektów spółki.

Co ciekawe wg pierwszych planów wprowadzenie usług miało odbyć się jeszcze w 2011 roku, ale jak to z wielkimi przedsięwzięciami bywa, zostały przesunięte, zaś ich termin i oficjalny kształt, w tym model rozliczeń ciągle pozostaje tajemnicą.

Zostaw odpowiedź