fbpx

E-Commercowe czasy

Czasy, w których e-podmioty traktowano jako mniejsze i mało istotne biznesy krążące niczym satelity wokół branży retail odchodzą w zapomnienie. Odważne i świadome e-commercy sięgają po narzędzia marketingowe zarezerwowane dotychczas dla wielkich marek.

Za przykład niech posłuży klub zakupowy fashiondays.pl, który jako czysty (bez placówek naziemnych) e-commerce promuje się w TV czy ostatnio w prestiżowym magazynie modowym – Harper’s Bazaar.

To właśnie ten e-commerce znalazł się w najsłynniejszym miesięczniku obok największych marek świata z branży fashion. Wpisuje się to idealnie w przyjętą przez Fashiondays.pl strategię, w której ów klub zakupowy to więcej niż miejsce zakupów ubrań, ale modny i lifestylowy serwis, gdzie kupujący otrzymuje gwarancję bycia na czasie (zarówno pod względem design jak i marek).

Zauważyć można także kampanie telewizyjną Tchibo.pl, w którym w przeciwienieństwie do wielu cross-channelowych graczy e-sklep jest głównym beneficjentem przekazu, a nie dokrętką w ostatnich sekundach spotu typu „także w sklepie internetowym”.

Te i wiele innych kampanii e-biznesów pokazuje, że e-commerce staje się powszechniejszy dla Kowalskiego, a z każdym przekazem e-sklepu umacnia się zaufanie klientów do e-zakupów.

Zostaw odpowiedź