fbpx

E-mail marketing na urządzeniach mobilnych

Dzisiaj zaprezentujemy drugą część raportu Interaktywnie.com, który traktuje o e-mail marketingu. Skupimy się wyłącznie na mobilnej formie reklamy e-mailowej.

Jeśli zastanawiacie się jak wiele osób odczytuje pocztę w smartfonie, oraz jaka jest optymalna szerokość mobilnego mailingu to zachęcam do czytania dalej.

Zacznijmy od informacji, których źródłem jest Knotice. Z poniższego wykresu wynika, że już pod koniec ubiegłego roku aż 41% użytkowników smartfonów wolało odbierać wiadomości pocztowe na telefonie, zamiast na komputerze stacjonarnym.

 


Stąd warto stworzyć alternatywną, mobilną wersję mailingu, której szerokość nie przekracza 320 pikseli. Po szczegóły zerknijcie niżej, to naprawdę pouczająca grafika.

 

 

Skoro wiemy już jaką szerokość przyjąć, co z długością mailingu? Poniższy szkic pokazuje przykładowe rozwiązanie problemu przeniesienia mailingu desktopowego do wersji mobilnej.

Zostaw odpowiedź