fbpx

E-pobranie – rozwiązanie dla nieufnych klientów?

E-pobranie to usługa zaprezentowana przez sopocką spółkę Blue Media. Z jednej strony jest to pobranie, z drugiej klient realizuje opłatę przelewem. Pies to w końcu, czy wydra?

Trudno orzec, ale początkujące sklepy internetowe powinny zainteresować się tą hybrydową usługą.

 

Zasada działanie e-pobrania od Blue Media nie jest szczególnie skomplikowana i była już wykorzystywana w e-commerce. Podczas robienia zakupów klient wybiera metodę płatności e-pobranie, a następnie finalizuje transakcję i wpłaca pieniądze.

 

Tutaj zaczynają się różnice, ponieważ przelew dociera do Blue Media, które przetrzymuje go do momentu, kiedy klient nie otrzyma przesyłki i nie upewni się co do jej zawartości. Wielką zaletą jest ustalenie daty granicznej, powyżej której zamówienie jest anulowane, a przelew wraca do klienta – bez żadnych potrąceń dodajmy.

 

To ciekawy bat na e-sprzedawców, którzy nie zawsze przykładają się do szybkiego realizowania wysyłek. Jak na razie e-pobranie to usługa bezpłatna, ale nie ma co się czarować – jeśli tylko zyska na popularności Blue Media zakasa rękawy i rozpocznie żniwa wśród e-sprzedawców.

Zostaw odpowiedź