fbpx

E-sklep i blogerka – czytajcie między wierszami

Po sieci krąży interesująca wymiana zdań na Facebooku związana z “rozliczeniami” pomiędzy blogerką mody Elizą Wydrych a sklepem internetowym Schaffashoes.pl, dla którego świadczyła w jakiejś formie usługi.

Właściwie wszyscy komentatorzy skupili się na samym przebiegu akcji oraz przemyśleniom na ile była pozorowana lub nie, oraz jakie błędy popełnił sklep. Tak na marginesie – można podejrzewać, że cała sytuacja została ustawiona. Trudno sobie wyobrazić, że jednego dnia obsługa sklepu wystosowuje na blogerkę donos do Urzędu Skarbowego, zaś następnego obie strony uznają sprawę za zamkniętą.

Chciałbym napomknąć jednak o innej sprawie. Mianowicie o samej formie współpracy między sklepem a blogerką, która moim zdanie straciła dużo więcej niż sam sklep. Przynajmniej w oczach tych, którzy czytają między wierszami. Blogerka przyznaje się do przyjmowania podarunków, które nazywa barterem w zamian za świadczone usługi.

Jak łatwo się domyślić, chodzi o taką lub inną formę reklamy lub PRu, co w oczach bardziej doświadczonych czytelników może zdyskredytować autorytet blogerki.

Wracając do sedna sprawy – jeśli nie wiecie, jak rozpocząć współpracę z blogerem to poniżej macie próbkę. Uchylamy nieco rąbka tajemnicy. I pamiętajcie, nie ma darmowych obiadów.

6 komentarzy

  1. Konrad Latkowski 26-05-2012
  2. Konrad Latkowski 27-05-2012
  3. Krzysztof Rdzeń 27-05-2012
  4. Andrzej Lemański 27-05-2012
  5. Konrad Latkowski 02-06-2012

Zostaw odpowiedź