fbpx

eBay gruntownie odświeża swoją mobilną aplikację

Jak twierdzą przedstawiciele międzynarodowej platformy e-commerce, obecnej w 37 krajach, ich nowa aplikacja na urządzenia mobilne ma skupiać się na “możliwości odkrywania i spersonalizowanym doświadczeniu”.

Odświeżonego layoutu doczekały się wersje na iPhone’a, iPada, Androida i Windowsa 8. Co ciekawe, zmiany nie dotyczą wyłącznie mobilnej appki, ale również wersji webowej. Nowości obejmują m. in. powiększone zdjęcia przedmiotów i spersonalizowane kanały.

Pojawiło się również całkowicie nowe rozwiązanie – opcja “in-store pickup”, zaprojektowana specjalnie z myślą o użytkownikach zainteresowanych osobistym odbiorem w sklepie.

Z punktu widzenia polskich użytkowników, istotną funkcjonalnością wydaje się fakt, że aplikacja wspiera w końcu nasz ojczysty język (oprócz niego również holenderski, flamandzki i latyno-amerykańską odmianę hiszpańskiego).

Poniżej stara wersja aplikacji (na system iOS)…

…i najnowsza wersja, kładąca wyraźny nacisk na zdjęcia i fotografie:

Gigant światowej e-sprzedaży ma nadzieję na, jak to ujęto, “stworzenie nowego doświadczenia dla klientów, polegającego na umożliwieniu im “polowania na skarby i bycia częścią społeczności e-commerce”.

Przydatnym usprawnieniem mogą się również okazać informacje o wszelkich zmianach (dla sprzedawców jak i kupujących), np. przelicytowaniu naszej kwoty lub sprzedaży przedmiotu, które od tej pory pojawią się nie tylko “w aplikacji”, ale również na systemowym pasku powiadomień Androida lub iOS :

Serwis GeekWire zauważył, że chociaż zmiany wprowadzone w mobilnych aplikacjach mogą wydawać się mało rewolucyjne i relatywnie niewiele znaczące, to jednak język, jakiego w tym kontekście używa Devin Wenig, prezes obszaru marketplace w eBay wskazuje, że to dla koncernu duża zmiana i przywiązuje on do niej sporą uwagę. Wenig dał temu wyraz w swoich tweetach, zamieszczonych w chwili prezentacji nowych aplikacji:

Zostaw odpowiedź