fbpx

eBay rezygnuje z reklam w aplikacji mobilnej

Devin Wenig, wysoko postawiony pracownik eBay’a ogłosił, że w 2013 roku amerykański potentat aukcji zaprzestanie wyświetlania reklam w swojej popularnej aplikacji mobilnej.

Gdy wszyscy próbują wejść z reklamą mobilną do aplikacji eBay rezygnuje ponieważ jest niezadowolony z efektów, w postaci rozpraszania uwagi użytkowników. Ponadto, eBay twierdzi, że ma wystarczająco wysokie przychody.

Żeby postawić sprawę w należytym świetle należy przytoczyć kilka istotnych liczb. Po pierwsze, aplikacja eBay’a została ściągnięta 100 milionów razy w ciągu 4 lat od momentu jej powstania. Po drugie, eBay spodziewa się, że tylko aplikacja mobilna wygeneruje w tym roku ponad 10 miliardów dolarów sprzedaży od której eBay uzyska sowitą prowizję.

Stąd w tym przypadku, reklama mobilna była jedynie kwiatkiem do grubego kożucha.

Tagi:,

Zostaw odpowiedź