San Francisco to zagłębie innowacji technologicznych na unikalną skalę. A to ktoś zaoferuje tam natychmiastową dostawę, lub pośle na ulice auta bez kierowców.
Tym razem, eBay postanowił sprzedawać witryną sklepową wprost na korytarzach galerii handlowej Westfield.
W ramach testów wybrano firmowe salony trzech marek: Sony, Toms (obuwie) oraz Rebecca Minkoff (moda damska). W każdym z nich witryna sklepowa została zamieniona w gigantyczny wyświetlacz, który można obsługiwać dotykowo.
Potencjalni kupujący mogą przeglądać ofertę sklepu skrolując obraz oraz dokonywać zamówień, które zostanie wysłane smsem na telefon – wystarczy podać numer.
Opłata regulowana jest za pomocą PayPala, którego eBay jest właścicielem, zaś dostawa jest bezpłatna. Poza tym, towary można odebrać także na miejscu – w sklepie.
Przedstawiciele eBaya twiedzą, że nie jest to program pilotażowy, a ostateczny test przed masowym wprowadzeniem technologii na szeroki rynek.