fbpx

Efektywność sprzedażowa Pinterest – jest słabo

Zappos, legendarny w niektórych kręgach sklep, który należy do Amazona postanowił sprawdzić efektywność Pinterest. I nie jest to bicie piany – na wnioski pracowników Zapposa powołała się agencja Bloomberga.

Cytując za Bloombergiem trzeba powiedzieć, że w Zappos każdy post ze strony zadowolonego klienta umieszczony na Pinterest przyniósł całe 75 centów w kolejnych zamówieniach. W przypadku Twittera były to blisko 34 dolary. Niewiele lepiej od Pinterest radzi sobie Facebook, który wygenerował średnio 2 dolary za każde pochwalone zamówienie.

 

Chociaż Pinterest bardzo intensywnie się rozwija, to trzeba wyraźnie zaznaczyć, że niełatwo będzie mu przezwyciężyć kompleks Facebooka. Powyższe informacje martwią tym bardziej, że badanie przeprowadził sklep nastawiony na sprzedaż towaru lifestylowego.

1 komentarz

  1. Familo 03-09-2012

Zostaw odpowiedź