fbpx

eMarketer: reklama telewizyjna rośnie wraz z internetem

Pozornie zaskakujące dane przynosi Mashable, który opublikował nowe dane i prognozy eMarketera dla rynku amerykańskiego. Niezbicie wynika z nich, że kryzys telewizji nie grozi.

Wydatki reklamowe na telewizję wyraźnie pozytywnie korelują z wydatkami na media elektroniczne.

Poza tym patrząc na poniższy wykres nie sposób nie zauważyć, że wydatki reklamowe na media cyfrowe rosną szybciej od telewizji i w sposób wyraźny zbliżają się doń.

 

Jeśli wszystko pójdzie dobrze to w ciągu 10 lat wydatki na reklamę cyfrową przeskoczą wydatki na reklamę telewizyjną! Trend jest oczywisty.

 

Aby go wychwycić nie trzeba zaglądać w statystyki – wystarczy do sieciowej wypożyczalni Netflix, która wyprodukowała najlepszy i prawdopodobnie najdroższy serial roku 2013 – House of Cards, z mistrzowską obsadą i Kevinem Spacey’m na czele.

 

 

 

Zostaw odpowiedź