fbpx

eMarketer: social media jest kluczowe dla marek luksusowych

eMarketer przynosi garść informacji zebranych z badania działów marketingu 130 światowych marek uznawanych powszechnie za luksusowe.

Po pierwsze, jak na luksusowe marki przystało działy marketingu opływają w luksusy – aż 85% dyrektorów stwierdziło, że 2013 rok przyniesie zwiększenie budżetów reklamowych.

Co niemniej ciekawe, 72% firm planuje podnieść nakłady na social media, zaś 85% podnosi nakłady na marketing internetowy w ogóle. Kluczową platformą social media pozostaje Facebook (95% badanych wskazuje, że korzysta z tej platformy). Potem mamy Twitter (85% wskazań) oraz praktycznie ex aequo Pinterest i YouTube (ok 60%).

 

 

Rośnie siła marketingu wizualnego – podstawowe taktyki reklamowe to tworzenie zdjęć oraz filmów video. Na szarym końcu mamy programy lojalnościowe oraz m-commerce.

 

Zostaw odpowiedź