fbpx

eMarketer: światowe wydatki na reklamę, czyli gdzie tak naprawdę jesteśmy

Niezawodny eMarketer opublikował niezwykle interesujące wyniki badania, które dotyczy światowych wydatków na reklamę z podziałem na regiony i co większe kraje. I nie ma co szukać w nim Polski. Nasz region zdominowała Rosja.

Dobrze jest czasem poznać swoje miejsce w światowym szeregu. Chociaż internet i wszechobecne media sprawiają, że czujemy się uczestnikami wydarzeń na całym świecie, to świat może nas odbierać nieco inaczej.

Jeśli więc następnym razem usłyszcie od kogoś pytanie – dlaczego jakaś strona np. sieci społecznościowej nie posiada wciąż polskiej wersji językowej to po prostu przekażcie link do poniższego badania.

Na pocieszenie warto dodać, że udział Rosji jako lidera wydatków w naszym regionie gwałtownie topnieje przy ogólnym wzroście wydatków reklamowych, co oznacza, że reszta mniejszych rynków ściga lidera na prostych i zakrętach.

Badanie mogłoby się skończyć właściwie na roku 2013, kolejne tabelki to po prostu rząd spekulacji oparty na projekcji reklamobiorców, a nie na twardych liczbach.

wydatki-na-reklame

Zostaw odpowiedź