fbpx

eMarketer: zakupy grupowe nieopłacalne dla małego biznesu.

Badania rynku USA, które przytacza Mashable nie są optymistyczne dla lokalnego biznesu, który próbuje swoich sił z pomocą serwisów zakupów grupowych. Sporo statystyk wskazuje na to, że szanse na zawiązanie głębszych więzi z klientem są mikłe.

Po pierwsze, 43% badanych chciałoby korzystać ze zniżek w już znanych miejscach -innymi słowy, jest to postawa od promocji do promocji. Potwierdza to dalsza część badania – jedynie 42% respondentów wyraziło chęć głębszego poznania firmy, z której oferty skorzystali.

Po drugie, powoli upada mit o tym, że zakupy grupowe są przede wszystkim okazją do zapoznania się z nową ofertą. 6 na 10 respondentów zastrzegło, że nie chce korzystać z usług lub produktów, których do tej pory nie wypróbowali.

Po trzecie, połowa badanych powiedziała, że największy wpływ na ich decyzje zakupowe mają rekomendacje znajomych i członków rodziny. Tylko co trzeci badany odpowiedział, że decyzję o zakupach grupowych podjął pod wpływem wyłącznie obejrzenia oferty na stronie operatora zakupów grupowych.

Zostaw odpowiedź