Mensis.pl nr 8/2012
8. numer „Mensis.pl” dotyka rzeczywistości, która jeszcze kilka miesięcy temu wydawała się bardzo odległa. Mowa o mobile commerce czyli technologiach mobilnych zintegrowanych z tradycyjnymi kanałami sprzedaży. Obok charakterystyki zjawiska na podstawie działań porównywarki Nokaut.pl, naszą uwagę skupiliśmy także na kodach QR, które w pewnym sensie są wypadkową mobilnej ewolucji na rynku e-commerce. Nie zapomnieliśmy także o nowicjuszach w branży opisując korzyści z odstawionych do lamusa banerów reklamowych oraz z coraz popularniejszego content marketingu.
Przeczytaj numer online

Mensis 8/2012
Polecane artykuły
Inżynieria ruchu w e-commerce dla początkujących
Tworząc projekty internetowe, zazwyczaj myślimy w kategoriach: „Jak zrobimy coś fajnego, ludziom się spodoba i będą odwiedzać serwis”. W gruncie rzeczy jest bardzo mało serwisów WWW, które mają taką siłę przyciągania, iż generują większość ruchu z bezpośrednich wejść. Dlatego nawet duże platformy e-commerce muszą pozyskiwać ruch…
Kody QR w email marketingu
Zanikanie wyraźnej granicy pomiędzy „realem” a „wirtualem” przyspieszają m.in. serwisy geolokalizacyjne, poczta elektroniczna czy media społecznościowe, dla których tak dynamiczny rozwój technologii mobilnych i internetowych jest żyzną glebą. Dzięki nim nastąpiła też reaktywacja stworzonej kilkanaście lat temu technologii quick response, czyli popularnych ostatnio kodów QR. Okazuje się, że wykorzystując je, można prowadzić efektywne kampanie e-mail marketingowe również w trybie offline…
Era mobile commerce już nadeszła
Rewolucja w sektorze mobilnym i prognozowane zmiany, które miały pojawić się w najbliższych latach, zaczęły się dużo wcześniej, niż oczekiwano. Coraz częściej w strategiach firm jedno z kluczowych miejsc zajmują dedykowane strony mobilne lub aplikacje. Najwięksi gracze na rynku e-commerce zauważyli już konieczność dostosowania swoich witryn internetowych do nowych rozwiązań dla użytkowników mobilnych. W ślad za nimi podążają inne firmy z branży…
- Uczmy się od Japończyków
- Inżynieria ruchu w e-commerce dla początkujących
- Wywiad z Tomkiem Tomczykiem, czyli Kominek o współpracy z blogerami
- Kody QR – czy stanowi to przyszłość działań handlowych?E-commerce 2013 – jak, kto i dlaczego?
- Banner (nie)zapomniany oręż e-marketingu
- Wywiad z Wojciechem Czerneckim, prezesem Grupy Nokaut
- Kody QR w email marketingu
- Era mobile commerce już nadeszła
- 31 – 7 sposobów na lepszą stronę produktu w sklepie internetowym
- Jak pielęgnować trwałe relacje z klientami bez nadwyrężania budżetu małej firmy?
- Przetrwają
najsilniejsinajmądrzejsi - Dobry tytuł – kluczem do sukcesu
- Po co mi księgowość online?
- 10 pytań o media społecznościowe
O współpracy z blogerami
Wywiad z Tomkiem Tomczykiem, czyli popularnym Kominkiem
“Jeszcze długo w naszym kraju będzie pokutowało myślenie, że reklama na blogu = banerek reklamowy. Odszedłem od tego modelu współpracy i obecnie najbardziej lubię działać angażując się w promocję danej marki, a także angażując w tę promocję moich czytelników. Według badań najbardziej motywująca przy tworzeniu bloga jest dla blogera możliwość wyrażania opinii i emocji. Po to także ludzie wchodzą na blogi. Po subiektywne opinie, po emocjonalne, pozbawione obiektywizmu wpisy.”
Przeczytaj numer online
Mensis to pierwszy miesięcznik dla branży e-commerce, który jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Wysoki poziom czasopisma zapewniają wybitni eksperci z branży na stałe współpracujący z magazynem.
Ebooki24.org
Mensis.pl to największy w Polsce miesięcznik sprzedawców internetowych. Czasopismo skierowane do przedsiębiorców regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób związanych z e-handlem.
WspieramBiznes.pl
Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.
ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego