fbpx

Eveline Cosmetics otwiera sklep internetowy

Evelin Cosmetics Dystrybucja największy polski producent kosmetyków o 30 letniej historii, obecny w 70 krajach na całym świecie wchodzi w handel internetowy.

Można podejrzewać, że polska wersja sklepu to dopiero początek, w końcu Eveline Cosmetics eksportuje aż 80% swojej produkcji!

 

Jak wypada strona polskiego producenta? Zerknijmy na kilka zrzutów ekranu.

 

Po pierwsze strona główna – bardzo prosta i czytelna. Górna stopka funkcjonalno-zakupowa została odcięta przez poziome menu rozwijane typu on-mouse z prawidłowo ustawioną czułoścą. Poniżej duży baner i produkty w boksach. Na koniec dolna stopka funkcjonalna z podkreśleniem informacji o zwrocie oraz zachętą do newslettera.

 

Eveline Cosmetics otwiera sklep internetowy

 

Karta kategorii to majstersztyk. U góry pozostawiono wąski baner reklamowy, który dba o dynamikę strony, zaś poniżej rozlokowano w poziomej orientacji filtry – to znakomity pomysł, niestety niedoceniany przez projektantów większości sklepów. Suwak cenowy to kolejny przkład solidnej ergonomii. Trudno chcieć czegoś więcej.

 

Eveline Cosmetics otwiera sklep internetowy

 

Strona produktowa to najsłabsza część sklepu. Z jednej strony udało się zachować klarowność i poziomą orientację strony, z drugiej zaś formatowanie tekstu opisującego produkty pozostawia spory margines do poprawy. Szczególnie odstępy między poszczególnymi wierszami. Nie do końca czytelna jest także zawartość ramki poniżej zdjęć.

 

 

Ułożenie koszyka poniżej widzialnej linii nie sposób także nazwać inaczej niż potężnym lapsusem. Podobnie jego niewyróżniający się kolor. Stąd stronie produktowej bliżej do katalogu producenta niż typowego sklepu internetowego.

 

Z drugiej strony, nie sposób nie pochwalić patentu z szybkim menu, które pozwala na błyskawiczną zmianę kategorii produktowej. Reasumując – kilka poważnych błędów i bardzo dobra ogólna koncepcja.

Zostaw odpowiedź